zmniejsz czcionkezwieksz czcionke

I Turniej Sznurka

I Turniej Prima Aprilis| Turniej Pierwszego Kwiatka| I Mistrzostwa Krótkiej Gry| Turniej Pierwszomajowy| I Turniej z Caddiem| Turniej Nocy Świętojańskiej| II A&A Texas Scramble| I Turniej Sznurka| II Turniej II Kijów| I Turniej Par| I Turniej Rodzinny| I Turniej o Puchar Prezesa A&A Golf Club| I Mistrzostwa Patch Play| V Turniej Kapitański| I Turniej Golf & Boule| A&A Beginners Cup 2012| I A&A Drink & Play| I Turniej Niepodległości (foursome)| I Turniej Andrzejkowy|

 

 

 Wyniki I Turnieju Sznurka - Kategoria II

LP

IMIĘ I NAZWISKO

HCP

BRUTTO

RANKING

1

Majsterek Anna

27,0

56

160

2

Majsterek Arkadiusz

9,0

58

140

3

Majsterek Amanda

6,6

59

130

4

Rogalski Piotr

11,7

59

120

5

Walaszek Tadeusz

26,0

62

115

6

Grodziński Tadeusz

8,2

63

110

7

Bubas Sławomir

23,2

63

105

8

Sadłowski Andrzej

25,7

63

100

9

Wieczorek Martyna

 

64

95

10

Rawicki Eryk

18,2

67

90

11

Jaruga Rafał

28,8

69

85

12

Brzeziński Marek

54,0

69

80

13

Sitek Tomasz

36,2

74

75

14

Truszkiewicz Zbigniew

33,6

76

70

15

Szmczak Łukasz

27,4

79

65

16

Plewiński Mieczysław

46,0

80

60

17

Treliński Tomasz

54,0

82

58

18

Chorąży Paweł

34,4

84

56

19

Saktura Karol

38,0

84

54

20

Szymczak Paulina

40,0

88

52

21

Treliński Jakub

54,0

99

50

 
 

Regulamin I Turnieju Sznurka

1.       Turniej rozgrywany jest na polu golfowym A&A w Pabianicach na 18 dołkach par 3 (2X9 dołków).

2.       Turniej zaliczany jest do klasyfikacji generalnej turniejów rankingowych A&A. 

3.       Format turnieju Brutto.

Turniej Sznurka jest to turniej indywidualny, jest zabawową formą gry, w której wprowadzono ułatwienie. Każdy zawodnik przed turniejem przygotowuje we własnym zakresie nożyczki oraz sznurek o długości równej wysokości HCP klubowego liczone w metrach za każdy punkt HCP. W trakcie gry zawodnik może wykorzystać sznurek w każdej sytuacji, w jakiej się znalazł na polu poprawiając pozycję swojej piłki lub biorąc uwolnienie na odległość nie większą niż długość posiadanego sznurka nie otrzymując kary. Po poprawieniu pozycji piłki sznurek jest odcinany i pomniejszany o długość danego uwolnienia, aż do całkowitego wykorzystania. Ze sznurka można korzystać w każdej sytuacji na polu (uwolnienie z hazardu, out of bounds, piłka nie do zagrania, lub polepszenie pozycji np. na greenie leżymy w odległości 1m od dołka po pierwszym uderzeniu, odcinamy 1m sznurka i mamy Hole in One).  

4.       Udział w turnieju otrzymują osoby, które dokonają rejestracji i opłaty za turniej na konto:

A&A Marketing Sp. z o.o.
96 1540 1245 2056 4801 5446 0001

5.       Ilość osób mogących rozpocząć udział w turnieju o godzinie 10:00 jest ograniczona do 36 graczy. Pierwszeństwo do udziału będzie przyznawane według kolejności wypełnionych formularzy. W przypadku zgłoszenia więcej niż 36 graczy o starcie decyduje kolejność wpłat za turniej.

6.       Każdy zawodnik, który zgłosi się do turnieju i nie stawi się na starcie lub nie ukończy turnieju bez podani ważnej przyczyny otrzyma karę zakazu startu w następnych dwóch Turniejach Jednodniowych.

7.       Na greenie można używać wyłącznie puttera.

8.       W turnieju zabronione jest używanie piłek drivingowych pod groźbą dyskwalifikacji.

9.       Nagrodzeni zostaną najlepsi gracze w kategoriach Brutto. 

10.    W przypadku remisu decyduje niższy współczynnik klubowego HCP.

11.  Podczas turnieju dodatkowo nagrodzeni zostaną zwycięzcy konkursu Nearest To The Pin.

 

Reguły Turnieju

1.       Turniej będzie rozgrywany zgodnie z Regułami Gry w Golfa zatwierdzonymi przez R&A Rules Ltd. oraz według Reguł Lokalnych zatwierdzonych przez Komitet Organizacyjny Turnieju.

2.       W dniu turnieju najeży zakończyć trening na polu na 2 godziny przed rozpoczęciem turnieju. W trakcie turnieju obowiązuje zakaz trenowania na polu. Przed turniejem można trenować na putting greenie ćwiczebnym najdłużej do 15 min. przed rozpoczęciem turnieju.

3.       Każdy gracz, który rażąco naruszy etykietę gry (rzucanie kijami lub używanie wulgarnych wyrażeń) może zostać zdyskwalifikowany po uprzednim, jednorazowym ostrzeżeniu. Decyzję o zastosowaniu takiej kary może podjąć sędzia na podstawie własnej oceny sytuacji (reguła 33-7).

4.       W razie dopuszczenia się powyższego naruszenia etykiety przez caddiego, karę ponosi gracz, który go zatrudnia.

5.       Każdy zawodnik musi rozpocząć grę o godzinie wyznaczonej przez Komitet. Jeżeli zawodnik stawi się gotowy do gry w ciągu 5 minut po wyznaczonym czasie, to w przypadku, gdy nie występują okoliczności uzasadniające niezastosowanie kary dyskwalifikacji (zgodnie z Reg. 33-7), karą za nie rozpoczęcie gry o czasie (zamiast dyskwalifikacji) będą dwa uderzenia karne.

6.       Marker zobowiązany jest zapisywać na każdym dołku jedynie wyniki brutto. Odpowiedzialność za podanie poprawnych wyników ponosi gracz.

7.        Dozwolone jest używanie elektronicznych urządzeń mierzących odległość, pod warunkiem, że nie powoduje to opóźnienia gry i że nie można nimi mierzyć wartości takich jak różnice wysokości, temperatura, prędkość i kierunek wiatru jest zabronione. Urządzenia z dodatkowymi opcjami są zabronione, nawet, jeśli opcje te nie są używane podczas gry.

8.       Każdy zawodnik odpowiedzialny jest za tempo gry swojej grupy. Każda z grup musi zachować swoją pozycję na polu w stosunku do grupy poprzedzającej.

9.       Komitet organizacyjny Turnieju zastrzega sobie prawo do odwołania imprezy lub zmiany ilości rozgrywanych dołków, daty lub, jeśli to będzie konieczne Reguł Lokalnych oraz formatu rozgrywek.

10.    Protest zgłaszany może być do 15 minut po ogłoszeniu wyników.