zmniejsz czcionkezwieksz czcionke

Match Play Hala

Match Play Hala| Mistrzostwa Match Play|

Poz.NazwiskoImię
1MajsterekArkadiusz
2ŁucWojciech
3BielawskiJerzy
4KusidełJarosław 
5MarczyńskiJerzy
6CechowskiSławomir
7JanowiczJerzy
8MajerPiotr
9MichałBąkała
10WardęszkiewiczDominik
11SłoczyńskiArtur
12WójcickiPiotr
13TomaszewskaDorota
 

REGULAMIN

MATCHPLAY – HALA 2019/2020

 

§ 1

 

MATCHPLAY stanowi swego rodzaju Ranking graczy MatchPlay. Na najwyższym poziomie znajduje się Lider.

MATCHPLAY zaliczany jest do klasyfikacji generalnej turniejów rankingowych w 2020 A&A w kategorii Super

Wszystkie mecze rozgrywane będą według reguł Ligi Czwartkowej.

Gracze podzieleni na poziomy którym przypisane są miejsca w klasyfikacji:

·       Poziom I – miejsca 1-5

·       Poziom II – miejsca 6-10

·       Poziom III – miejsce 11- 21

·       Poziom IV – miejsce 21 i wyższe

MATCHPLAY HALA 2019/20 nie ma maksymalnej ilości graczy. W każdym momencie może dopisać się do niej nowy gracz.

 

§ 2

 

Zgłoszenia do rozgrywek MATCHPLAY będą przyjmowane drogą elektroniczną przez formularz rejestracji do dnia 17 listopada. W zgłoszeniu należy podać:

-   imię i nazwisko,

-   Halowe HCP,

-   adres e-mail gracza,

-   nr tel. kontaktowego (komórkowego)

 

§ 3

 

W MATCHPLAY HALA 2019/20 mogą brać udział wszyscy gracze. Opłata za pojedynek.

             10 zł - członkowie A&A

20 zł - członkowie A&A HCP

30 zł - pozostali


§ 4

 

Przydział miejsc na pierwszej liście w MATCHPLAY HALA 2019/20 nastąpi 12 listopada 2019 r. O kolejności na pierwszej liście decyduje najniższy HALOWE HCP lub jeśli takiego nie ma, 50% HCP PZGolf lub innej federacji graczy, którzy do dnia ogłoszenia w/w listy zgłosili się do rozgrywek MATCHPLAY HALA 2019/20.

Wszyscy gracze którzy przystąpią do rozgrywek MATCHPLAY HALA 2019/20 po ogłoszeniu pierwszej listy zostają dopisani na koniec listy bez względu na posiadany HCP.

 

§ 5

 

System rozgrywek

System rozgrywek polega na rzucaniu "wyzwań na pojedynek" innym graczom.

Każdy gracz znajdujący się na miejscu niższym ma prawo rzucić Wyzwanie innemu graczowi:

·       Gracz z poziomu I – maksymalnie 3 miejsca do góry

·       Gracz z poziomu II – maksymalnie 4 miejsca do góry

·       Gracz z poziomu III – maksymalnie 5 miejsc do góry

·       Gracz z poziomu IV – maksymalnie 6 miejsc do góry

Lider nie ma możliwości rzucania wyzwania innym graczom. Lider czeka aż Pretendenci z pozycji 2 i 3 i 4 rzucą mu Wyzwanie.

 

Przykład 1. Gracz z pozycji 5 ma prawy rzucić Wyzwanie graczom z poz. 2, 3, i 4 czyli 3 miejsca do góry.

Przykład 2. Gracz z pozycji 7 ma prawo rzucić wyzwanie graczom z poz. 3, 4, 5 i 6 czyli 4 miejsca do góry

Przykład 3. Gracz z poz. 17 ma prawo rzucić wyzwanie graczowi z poz. 12-16 czyli 5 miejsc w górę

Przykład 4. Gracz z poz. 28 ma prawo rzucić wyzwanie graczom z pozycji 22-27 czyli 6 miejsc w górę.

 

§ 6

Rozegranie pojedynku MatchPlay następuje po rzuconym wyzwaniu i wspólnie ustalonym przez graczy terminie.

W przypadku braku porozumienia między graczami wyzwanie na pojedynek Match Play należy zgłosić drogą e-mail do właściwego gracza z kopią na adres organizacyjny

matchplay@aia.pl, podając jednocześnie co najmniej 2 propozycje terminów, zgodnie z § 8. Bez dopełnienia tego obowiązku mecz uważa się jako niezaplanowany, a zgłoszony później


wynik nie będzie uwzględniony.

Aby pojedynek był zaliczony do klasyfikacji przed jego rozegraniem musi on zostać zgłoszony pracownikowi A&A i wniesiona stosowna opłata.

 

§ 7

 

Jeśli mecz wygra gracz rzucający Wyzwanie (znajdującego się przed meczem na niższej pozycji), wtedy zostaje on przesunięty na pozycję gracza przegrywającego, a gracz przegrywający oraz wszyscy pozostali znajdujący się pomiędzy nimi, przesuwają się w dół, każdy o jedną pozycję.

Przykład 1. Mecz odbywa się pomiędzy graczami 13 i 9. Gracz z poz. 13 zwycięża. W następstwie tego przesuwa się on na miejsce 9. Gracz zajmujący do tej pory miejsce 9 przesuwa się na 10, gracz 10 na 11 itd.

 

Jeśli mecz zakończy się zwycięstwem gracza znajdującego się przed meczem na wyższej pozycji, wtedy miejsca wszystkich graczy pozostają bez zmian.

 

§ 8

 

Terminy meczy

 

Mecz musi zostać rozegrany w ciągu 15 dni po rzuceniu wyzwania.

Gracz rzucający wyzwanie powinien uwzględnić warunek własnej dostępności w oznaczonym regulaminem 15 dniowym okresie na rozegranie meczu (§ 8).

Jeśli gracz rzuci wyzwanie i nie będzie dostępny przez ponad połowę z 15 dni (urlop, podróż zagraniczna), wtedy mecz zostaje anulowany, a gracz rzucający wyzwanie zostanie przesunięty o 2 pozycje w dół.

Gracz rzucający wyzwanie MUSI zaproponować przeciwnikowi wstępnie co najmniej 2 terminy na rozegranie meczu; z czego pierwszy powinien być zawarty w okresie tygodnia od momentu rzucenia wyzwania.

 

Gracze powinni skontaktować się ze sobą i wyznaczyć datę meczu odpowiadającą obydwu stronom. Obydwaj gracze są odpowiedzialni za to, aby ich mecz rozegrany w wyznaczonym terminie.

Jeśli gracz A może rozegrać mecz, a gracz B nie (np. z powodu wyjazdu, choroby, braku czasu, itp.) wówczas gracz B musi poddać mecz.

Jeśli gracze pomimo obustronnych możliwości rozegrania meczu, nie mogą ustalić jego daty i nie rozegrają go w terminie, wtedy obaj zostaną przesunięci o 2 miejsca w dół.

Gracz wygrywający jest odpowiedzialny za podanie rezultatu meczu na adres mailowy:

matchplay@aia.pl

 

Mecze można rozgrywać do 31 marca 2020.


§ 9

 

Zasady rozgrywania meczy


Konkurencje będą rozgrywane jak na ligę czwartkowej/firm.
Zwyciezcy zdobywają jeden punkt za wygranie jednej konkurencij:

  • PUTT PŁASKI

  • PUTT BREAK

  • CHIP DO KOSZYKÓW

  • CHIP NISKI

  • CHIP WYSOKI

  • CHIP POD FLAGĘ


    W razie remisu gracz o mniejszym Halowym HCP wybiera miejsce oraz dołek do którego rozgrywamy dogrywkę.

     

    Po zakończonym meczu gracz zwycięzca przesyła wynik na adres e-mail: matchplay@aia.pl lub zgłasza pracownikowi pola, który w kolejności zakończonych pojedynków wpisuje do klasyfikacji. /Należy pisać dokładną datę i godzinę zgłoszenia zakończenia pojedynku MatchPlay/.

     

§ 10

 

Kolejne Wyzwanie pomiędzy tymi samymi graczami może nastąpić nie wcześniej niż po upływie 2 tygodni od rozegrania meczu, chyba że gracze wspólnie zadecydują inaczej. Zapis ten dotyczy graczy na każdym poziomie rozgrywek. Zapis ten pozwala także zabezpieczyć Lidera przed rzuceniem mu ponownego wyzwania przez Pretendenta z poz. 2 oraz umożliwić graczom z poz. 3 i 4 na rozegranie meczu z Pretendentem z poz. 2.

 

§ 11

 

Każdy gracz może skorzystać z 7-dniowego urlopu w rozgrywkach. W tym okresie jego pozycja w klasyfikacji będzie "zamrożona"; nie zmieni się w wyniku innych rozegranych meczów, ale także nikt nie będzie mógł mu w tym okresie rzucić wyzwania.

W celu zgłoszenia urlopu należy wysłać emaila odpowiedniej treści na adres organizacyjny

matchplay@aia.pl

 

§ 12

 

W skład Komitetu MatchPlay wchodzą: Jarek Kusideł, Michał Bąkała, Przemysław Cechowski. W kwestiach spornych ostateczne decyzje podejmowane będą przez Komitet MatchPlay.

 

Wszelkie uwagi dot. rozgrywek należy zgłaszać na adres e-mail: matchplay@aia.pl